منو
سبد خرید شما

مستند های انگلیسی

مدل: آتنبورو:زندگی در سیاره ما
این مستند جذاب نگاهیست به سیر تکاملی سیاره زمین با حضور انسان ها به روایت مستندساز و طبیعت شناس مشهور بریتانیایی، دیوید اتنبرو. او حالا در سن 93 سالگی ما را با خود به سفر به دور دنیا می برد و با واقعیت های موجود جهان کنونی آشنا می کند. این مستند خاص شواهدی در این باره ارائه می دهد. وی در طول زندگی ا..
3,000تومان
مدل: آدری هپبورن
آدری ،نام فیلمی مستند محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی هلنا کوان می‌باشد. آدری هپبورن در سن ۲۴ سالگی اولین جایزه اسکارش را از آن خود کرد و به یکی از بزرگترین نمادهای فرهنگی جهان تبدیل شد. زیباترین در دوران خودش و ستاره افسانه‌ای دوران طلایی هالیوود. این مستند رازی در مورد این دختر زیبا و تاثیر برانگیز را..
3,000تومان
مدل: اسم من : محمدعلی
این مستند در مورد یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های تاریخ دنیای ورزش یعنی محمدعلی کلی است و داستان زندگی او را از قهرمانی جهان تا فعالیت‌های اجتماعی و الهام‌بخش‌اش روایت می‌کند. او در دوران اوجش تقریبا مشهورترین آدم دنیا بود. محمدعلی کلی یکی از مهم‌ترین و برترین شخصیت‌های ورزشی قرن بیستم شناخته می‌شود و…..
3,000تومان
مدل: دوشیزه آمریکایی (زندگینامه تیلور سوئیفت)
داستان این مستند در خصوص خواننده ای آمریکایی و پاپ معروف تیلور سوئیفت است که هواداران بسیاری هم دارد. در این مستند به خوبی به جزئیات زندگی وی و تحولات آن پرداخته شده است. ظاهرا او برای رسیدن به این محبوبیت سختی‌های بسیاری را تحمل کرده است. این مستند می تواند گزینه انگیزشی بسیار خوبی برای کسانی باشد ..
3,000تومان
مدل: دیگو مارادونا
این مستند دیدنی درباره زندگی کاری بازیکن مشهور فوتبال یعنی دیگو مارادونا می باشد که ماحصل بیش از پانصد ساعت ویدیوی ساخته شده است که تاکنون دیده نشده است...سال انتشار : 2019 مدت زمان : 130 دقیقهکیفیت : 1080p (Full HD)محصول کشور : انگلستان..
3,000تومان
مدل: سفری به آخرالزمان
«اینجا سال 2019!! سفر خود را شروع میکنیم و به طور تصاعدی در زمان پیش می رویم. در این حین شاهد آینده زمین دوست داشتنی، مرگ خورشید، پایان همه ستارگان، فروپاشی سیاره های دیگر، کهکشان های زامبی، تمدن های احتمالی در آینده، جهان های موازی و بطور کلی آینده فروپاشی زمین یا بطور گسترده تر سرنوشت نهایی کیهان ..
4,000تومان
مدل: شب بخیر اوپی
داستان کاوشگر مریخ به نام اوپرتونیتی که سازنده‌هایش به او لقب اوپی دادند. این کاوشگر در ابتدا قرار بود 90 روز عمر کند اما در نهایت به مدت تقریباً 15 سال مریخ را کاوش کرد. این مستند جذاب به کسانی که دوستدار اطلاعات فضایی می باشند بشدت توصیه می شود.سال انتشار : 2022 مدت زمان : 105 دقیقهکیفیت : 10..
3,000تومان
مدل: فولکلور:جلسات طولانی استودیوی لانگ پاند
با دیدن این مستند یک تیر و دو نشان بزنید: هم دیدن مستند هم گوش دادن به موسیقی...در این فیلم تیلور سوئیفت تمام ترانه های آلبوم Folklore را به ترتیب اجرا می کند و داستان ها و رازهای نهفته در هر هفده ترانه را فاش می کند. تماشای این مستند جذاب آهنگین را از دست ندهید.سال انتشار : 2020 مدت زمان : 105..
3,000تومان
مدل: کارخانه آمریکایی
در ایالت اوهایو پس از صنعتی شدن ، یک میلیاردر چینی کارخانه‌ی جدیدی را در محل یک کارخانه‌ی متروکه‌ی جنرال موتورز با دو هزار کارگر آمریکایی افتتاح می‌کند. روزهای آغازین امید و خوش‌بینی باعث بروز مشکلاتی در مواجهه با فن‌آوری‌های پیشرفته چین با آمریکا در طبقه‌ی کارگری می‌شود و…سال انتشار : 2019 مدت..
3,000تومان
نمایش 1 تا 9 از 9 (1 صفحه)